+48 71 348 44 64 biuro@imsec.pl

Specjalista ds. techniczno-handlowych

 

Osoba pracująca na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

– utrzymywanie i wzmacnianie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych,

– aktywną sprzedaż produktów z oferty firmy,

– negocjacje warunków handlowych z klientami,

– przygotowywanie wycen i ofert handlowych,

– prowadzenie prezentacji biznesowych oraz rozmów handlowych,

– osiąganie zakładanych celów sprzedażowych,

– współpracę z pozostałymi działami firmy.

 

Wymagania:

– wykształcenie min. średnie

– znajomość obsługi komputera

– znajomość pakietu Office

– prawo jazdy kategorii B

– dyspozycyjność

– łatwość nawiązywania kontaktów biznesowych,

– komunikatywność i zapał do pracy,

– wysoki poziom kultury osobistej,

– umiejętność prowadzenia rozmów handlowych,

– mile widziane wykształcenie techniczne i znajomość branży security/teletechnicznej.

 

Oferujemy:

– stabilne warunki pracy, zatrudnienie na pełny etat i umowę o pracę,

– atrakcyjny system wynagrodzenia ,

– szkolenia i prezentacje,

– pracę w młodym, dynamicznym zespole,

– pracę na samodzielnym i odpowiedzialnym stanowisku,

– możliwość rozwoju zawodowego,

 

Informacje o firmie

IMSEC S.C.
Firma o ugruntowanej pozycji na rynku zajmująca się importem i dystrybucją nowoczesnych systemów i urządzeń z zakresu elektronicznych systemów zabezpieczeń.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres mailowy: biuro@imsec.pl
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Imsec S.C. z siedzibą we Wrocławiu, Pl. gen Wróblewskiego 3A,
zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Facebook